Kontakt-wesela


Menedżer - Basia Lubak
ul. Ogrodowa 14
18-300 Zambrów

Prosty film z wesela nagrany kamerą Go Pro lub lustrzanką GRATIS !!!

Za niedużą dopłatą montaż filmu z dwóch kamer i zdjęcia zrobi nasz zaprzyjażniony operator. Możemy również polecić w pełni profesjonalnie firmy Foto Video oraz Animatora zabaw dla dzieci.

 

Szanowni klienci, ze wzgędu na duże zainteresowanie naszym zespołem,  prosimy o zapoznanie się z najczęściej zadawanymi pytaniami i naszą ofertą. 

 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

1) Jak długie robicie przerwy?

   Zwykle gramy od dania do dania. Jeżeli przerwy między daniami są dłuższe wówczas robimy jakieś przerwy, czyli ok.40 min. do-2h grania i ok. 10 min. przerwy, w zależności od wytrzymałości tanecznej uczestników imprezy i wielkości imprezy. Bloki muzyczne urozmaicami zabawami wodzirejskimi.

 

2) Czy gracie w domach u Państwa Młodych?

   Zwykle w domu u Pani Młodej. Aczkolwiek coraz częściej Państwo Młodzi zaczynają od tego odchodzić.

 

3) Do której godziny gracie?

   Zwykle do 4 rano, lub dłużej jeśli godzina ślubu jest późniejsza. Po czwartej włączamy dyskotekę.  Jeśli jednak goście jeszcze się nie wybawili, to jest możliwość przedłużenia. Gramy i rozkręcamy imprezę tak, aby uczestnicy do godziny 4 rano maksymalnie się wybawili, organizując różne nowatorskie zabawy wodzirejskie.

 

4) Czy w przerwach puszczacie muzyczkę?

    Tak oczywiście, zwykle standardy akordeonowe lub do uzgodnienia.

 

5) Jakie robicie oczepiny i jak długie?

   Zwykle oczepiny trwają od 0,5h do godziny, w zależności od oczekiwań Państwa Młodych. Zabawy oczepinowe są kulturalne i wesołe i co roku zmieniają się w zależności od preferencji i mody w danym roku. Dokładne szczegóły odnośnie zabaw i harmonogramu imprezy ustalamy pięć dni przed weselem.

 

6) Czy robicie biesiadę;
 Tak oczywiście w kilku formach; jedna forma to tradycyjna biesiada przy stołach, kiedy gramy staropolskie walczyki a goście kołyszą się i śpiewają; kolejna to biesiada w formie zabaw tanecznych (np.zabawy góralskie dla gości z rekwizytami); oprócz tego biesiadne piosenki wplatamy w repertuar weselny w trakcie wesela, bo goście lubią i chętnie śpiewają biesiadę.

 

7) Jaki macie repertuar:

    W repertuarze mamy 1500 utwórów. Obecnie na weselu goście chętnie bawią się przy disco polo. W związku z tym gramy tylko sprawdzone hity tego gatunku w połączeniu ze sprawdzonymi standardami lat 70,  80 i 90,  polskimi i zagranicznymi + biesiada.

8) Dlaczego właśnie Zespół Delta. Nasz Szef i Maestro Darek ma 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu wesel, nie stoi w miejscu stale się rozwija, jest pionierem nowych zabaw i trendów. Prowadzi zespół od 20 lat, w tym czasie powstały setki i setki kapel zniknęło z rynku a Delta ma się coraz lepiej i cieszymy się że jesteśmy tu.

 

9)Ile kosztuje wynajęcie Państwa Zespołu na wesele;

   Mamy następujące propozycję w zależności od terminu ;

1.Standard ; cena 4.9 tyś

Jest to czteroosobowy skład, dwie wokalistki - instrumentalistki i dwóch muzyków,wokalistę,akordeonistę i wodzireja), instr. klawiszowe, saxofon, harmonia, nagłośnienie  2x2500W, światła dyskotekowe, Elvis Show, zabawy wodzirejskie, zumba. 

2. Opcja standard plus, cena 6.5 tyś, czyli skład zespołu wzbogacony o wokalistkę lub instrumentalistę. 

3. Trio, Duet lub Dj. cena 1-4 tyś. 

 

Z uwagi na dużą ilość obowiązków

prosimy o pierwszy kontakt przez mail

deltazespol@gmail.com

W mailu proszę określić miejsce imprezy, wielkość tzn.(np 100 osób czy 700 osób) ramy czasowe, w przypadku wesel odległość od Domu Weselnego do domu Pani Młodej oraz opcję, która Państwa interesuje. Odpowiadamy zwykle w ciągu doby.